4060120545 |
Programa Magnet: Aliances per a l'èxit educatiu-3 |
2019-2020 |
Assessorament. Secundària Obligatòria |
|
|
|
21/10/2019 - 22/6/2020 (30 hores) de 11:00h a h |
|
INS La Ribera |
|
c. Larramendi, s/n (Montcada i Reixac)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei d'Innovació Educativa
|
| |
|
"Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19" |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La finalitat del programa és l'acompanyament del centre en un procés de canvi per recuperar una composició social equilibrada respecte el seu territori de referència.
|
| |
Objectius |
Dissenyar i experimentar a l’aula activitats d’avaluació que, en la mesura del possible, incorporin el saber del partner, per anar incorporant al dia a dia del centre l’avaluació des de la seva funció reguladora
Redacció d’un document que materialitzi algunes de les pràctiques d’aula en relació a l’avaluació a la Ribera.
Vivenciar dinàmiques de treball cooperatiu per poder aplicar a l’aula per reflexionar sobre el seu valor en l'aprenentatge entre iguals.
Acompanyar el centre en la consolidació de les seves estructures organitzatives i dinàmiques per afavorir una comunitat de pràctica reflexiva en un futur.
|
| |
Continguts |
Avaluació versus qualificació.
Dinàmiques de treball cooperatiu.
Tasques i activitats d’avaluació formadora.
Tasques i activitats per l’avaluació final dels aprenentatges
|
| |
Observacions |
Desbloquejada 18/09/20 (Silvia Zurita 17/09/20)
|
| |
Avaluació |
El 80% del professorat participa de les activitats proposades durant la formació en claustre.
El 60% del professorat presenta intervencions d’aula en relació a l’avaluació per compartir i reflexionar-hi per continuar millorant.
Es dissenyen 3 escaletes de projectes per la nova franja de projectes del curs 2020-21 a 3r d’ESO. Com a mínim dos projectes incorporen el saber del partner.
Es duen a terme millores als projectes de 1r d’ESO i 2n d’ESO en relació al treball cooperatiu a l’aula i/o a l’avaluació.
Es redacta un document que recull alguns dels acords de claustre en relació a l’activitat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistir al 80% de les sessions de formació i participar de les propostes de les sessions.
Participar de les tasques de les comissions.
Dissenyar una activitat d’avaluació per ser aplicada a l’aula.
|
| |
E-mail |
xgeis@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
21/10/2019 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
|
Sessió 3 |
- |
- |
- |
|
Sessió 4 |
- |
- |
- |
|
Sessió 5 |
- |
- |
- |
|
Sessió 6 |
- |
- |
- |
|
Sessió 7 |
- |
- |
- |
|
Sessió 8 |
- |
- |
- |
|
Sessió 9 |
- |
- |
- |
|
Sessió 10 |
divendres |
26/06/2020 |
1000 |
1100 |
|
| |